Friday, May 4, 2012

semoga dakwahku diterima.


Pertandingan Mencipta Video
Organiser : Kelab Ashab
Sempena : Minggu Hayati Fitrah Insan 2012 (MIAT)
Tarikh : 18/4/2012

aku cuba2 nasib je dalam competition ni . kalau menang , alhamdulillah . kalau tak pun , alhamdulillah .. aku cuma nak sampaikan apa yang terlintas kat fikiran aku ni . dengan harapan , apa yang aku buat tu terkesan la kat mana2 hati .. even hanya dengan satu perkataan :  'AURAT'


apa2 pun aku sedikit terharu la , bila ada satu hamba Allah ni upload video aku dalam fb :) lagi seronok , sebab bukan je student MIAT yang tengok . tapi bertambah2  ramainya lagi .. 

cuma satu je .

ya Allah , andai dengan kemenangan ini satu titik tolak yang menandakan mereka terkesan dengan dakwahku . Kau redhakanlah .. sekalipun aku tidak mampu melalukan kebaikan itu dengan sempurna , tapi aku takkan jemu menyebarkan kebaikan yang itu .. pandanglah usaha ini sebagai salah satu sahamku di akhirat sana nanti :) aminnn ya Allah !


No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...