Sunday, May 6, 2012

Nilai sekotak susu Dutch Lady.


ada apa dengan sekotak susu Dutch Lady ni ?


aku mula menggemari susu coklat ni since kat KISAS kot . dulu aku paling benci susu =.=
well , betul la . something yang kita benci, mungkin boleh jadi yang paling kita suka . i admit it . fullstop . 


bila bercakap pasal susu ni . satu benda je ada dalam kepala otak aku . AYAH .
  • setiap kali aku balik rumah , ayah mesti akan beli susu ni . aku tak taw kenapa . tapi ini kebiasaan sejak beberapa tahun lalu . padahal harga sekotak RM1.50 tu .. aku mampu je nak beli sendiri . 
  • since kat KISAS lagi , setiap kali aku nak pulang ke 'sangkar' .. dekat KTM , comfirm ayah beli .bukan satu , kadang2 DUA . kadang2 TIGA . p/s : boleh muntah minum sekali gus :D
  • kat rumah pulak , lain ceritanya .. sekotak besar , comfirm mostly aku je yang minum . HEBAT kan . errrkkk -.-

so . kat sini .. kamie nak cakap something ..

 KAMIE SAYANG AYAH :'(

ayah layan je ape favourite kamie . terima kasih, ayah . nanti kamie dah takde , ayah jangan rindu kamie tauuu .. sebab nanti takde sape lagi nak belikan susu coklat untuk kamie kat sana nanti . kamie ingat sampai bila2 .. nilai sekotak susu coklat tu takkan terbanding dengan apa2 pun :'( Ya Allah , kau ketuklah pintu hatinya dengan keinsafan . selamanya .. letakkan ayahku di bawah rahmatMu sentiasa. aminnn ..

p/s : kami pasti akan rindu kat ayah kat Russia nanti . hanya sebab sekotak susu yang penuh dengan kasih sayang . dan bukan susu semata-mata T.T

No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...