Thursday, May 3, 2012

sebab kau hanya KAWAN . bukan SAHABAT .


haishhh . rindu betul dgn ukhuwah yg ini :)


maafkan aku, Tuhan . ampunkan aku , Tuhan .

ini bukan satu keluhan . tapi sekadar luahan hati yang dah lama dipendam . GUNUNG BERAPI . setelah sekian lama memendam lava di dasarnya. dan pada akhirnya , apabila meletus, ia akan memusnahkan sekitar kawasan yg sememangnya punya tanaman yang subur dan baik .

begitu juga aku .

aku wanita biasa . yang hanya mampu memendam perasaan sendiri . kerana aku taw , dalam kesabaran tu ada kehebatan yang luar biasa . aku bukan mengharap pujian atas kebaikan aku , tp cukuplah sekadar mereka taw menghargai :) ini pun mampu membuat aku tersenyum lagi ^^

hakikatnya , dunia ni bukan selalu indah .

aku juga punya perasaan , punya hati untuk diambil taw sakit pedihnya . kerana kau KAWAN , dan bukan SAHABAT .. jadi , aku diamkan :(

Allah , moga diam aku ni dapat jadikan aku lebih baik . mungkin .
p/s : kerana aku punya hati .


No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...