Saturday, March 17, 2012

Izinkan aku menyentuh hatimu! - Part 3



sepanjang perjalanan hidup ini, segala pencarian tentang siapa aku dan agamaku .. aku titipkan di sini. aku berharap, agar pencarian ini mampu memberi kebaikan buat aku , dan kalian . semoga rahmat menaungi diri ini dan juga kalian kerana kita punya Tuhan yang sama . Allahu rabbi wa rabbukum : Allah Tuhanku dan Tuhanmu .


*****

  1. Hidayah tu, kalau menari-nari depan mata kita sekalipun , kalau kita tak nak, kita takkan dapat - Kak Aishah Usrah.
  2. Rasulullah tu kan, siangnya macam singa . tapi malam dia macam rahib. 
  3. "tak payah tegur aku la! kau buat hal kau jela, kubur masing2 kan?" *memang la kubur masing2, tp aku takut bila aku dah mati nanti , orang tanam aku sebelah kubur kau, masa tu kan aku tak taw . sakit telinga kot nanti , dengar kau jerit2 masa kena sebat ngan malaikat :] - Muhammad Hazim
  4. Kalau kita tak boleh 'up' pun , cuba 'constant'kan - Iqbbar Z. Azhar
  5. Rasulullah bergurau jugak , tapi baginda tak menipu.

p/s : "aku menulis bukan kerna nama , hanya sifat kasih pada sesama insan"

No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...