Tuesday, July 12, 2011

betapa hebatnya nikmatMu ~ Part 2

hampir sebulan aku tunggu call/keputusan dari En Bassit . and almost , hari2 Taqi mesej aku .. tanya .

"salam , macam mana??? "
"salam , dapat x ?"
"salam, Sir Bassit ade call x?"

ya Allah, mulianya hati lelaki ni. sanggup tolong aku sampai tahap ni , n thanx to Allah as He sends him to me , juz friend , not more than that ok .

hari demi hari . sampai la satu masa . 8 July 2011 - 4.45ptg - kelas BEL 260 -

aku dapat taw yang aku terpilih untuk program mandarin ke Baijing yang akan fly dalam bulan 9 ni ,
Allah jela taw betapa bahagianya aku dapat call tu , even aku masih mengharap pada MARA . n masa tu jugak la, aku accept offer Beijing . kononnya , aku macam takde harapan je nak dapat pre-russian tu .. sebak gile~

petang tu jugak, aku call En Bassit , n dia kata . result whether aku dapat pre-russian or tak , hari isnin or selasa. tu janji die . ok , aku pegang janji dia .

HARI SELASA~

time lecture chemistry , Mr Ho .. tetiba En Bassit call aku , n finally tak cakap banyak coz dia dengar yang aku tgh dalam lecture hall . then dia msg aku . msg yang mengatakan rayuan aku BERJAYA !! subhanallah . aku rasa nak tutup buku je time tu , n berlari kluar n nak jerit je rasanya (haha , sabor2)

aku nekad nak pilih n masok program ni , salah satunya sebab aku tetiba rasa semangat gila lepas kena 'brainwash' dari Taqi n nasihat dari senior yang baru fly Rusia :))




      • kalo nak advice
      • aku nasihatkan ko
      • join program ni
      • sbb ni je taw program yg offer smpi master

      • serius?????

    • 23 hours ago
      Farah Adibah
      • ha a
      • en bassit x bg taw ye
      • so

      • x...
      • :'(

    • 23 hours ago
      Farah Adibah
      • bersusah dulu
      • bersenang kemudian
      • tgok senior sume ok je
      • so
      • kalo diorg bole
      • sume org pun bole


        • blaja 5.5 thun
        • so
        • ikut ape fakulti ko amik kot
        • aku amik fakulti 4
        • radioelektronik
        • so
        • aku keje nnt x smstinya berkaitan ngn kapal terbang
        • sbb aku pun xde la minat sgt
        • aku minat E&E
        • so
        • aku boleh la keje kat syarikat telekomunikasi mana2




            • ada banyak fakulti kat sini

            • aminnn .. smoga bjaya :))

          • 23 hours ago
            Farah Adibah
            • banyak
            • ermm
            • fakulti 1 psl design
            • fakulti 2 enjin
            • fakulti 3 control system
            • aku nye fakulti 4
            • fakulti 6 aerospace


                • anyway , nti kalo aku nak nyusahkan ko lagi, xpe kan???? :)

              • 23 hours ago
                Farah Adibah
                • haha
                • bole la
                • tp jgn la susahkan sgt yooo!!!
                • ^^
                • ko trime je program ni

                • HAHA . aku tanya je la nti pape yg musykil eh
                • hik3.
                • ok,
                • ko dah wat aku tambah smangat la plak ^^

              • 22 hours ago
                Farah Adibah
                                                                                                    • alright!

                                                                                                      to be continue~

No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...