Friday, July 8, 2011

Allahu akbar , besarnya nikmat-Mu !

assalamualaikum .
tanggal 8/72011 .. satu panggilan diterima ..time kelas BEL 260 !
"assalamualaikum , ini Cik Ainishahirrah Khosidi ke?? saya nak bagi tahu, yang cik layak dan dipilih untuk mengikuti program ke luar negara , ke Beijing ."

guuuullllppppp! what ???! such a 'great' news~

ape ni ??? kenapa Allah uji aku macam ni .. kenapa baru sekarang .. kenapa lepas aku usaha sbaik mungkin untuk cari rezeki aku ?? but why ? kenapa lepas aku hampir dapat apa yang aku usahakan ?

Allahu akbar . nikmat Kau sangat banyak , sangat besar . tak terkira . sungguh !

aku memohon, agar ditetapkan hati . diberi peluang menjadi yang terbaik, buatMu dan orang d'sekelilingku . seandainya satu daripada ketiga-tiganya adalah dari ketetapanMu , redhakanlah hati ini .
redhakanlah ... aminn ~

buat mereka2 yang mengenaliku, terima kasih ! :)

No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...