Thursday, June 14, 2012

Menghitung hari.


ok. lagi 2 minggu je tinggal. mungkin kurang lagi rasa teruja dan sebak untuk fly 28/6/2012 ni. tapi bahangnya makin terasa. aku bakal meninggalkan alam kehidupanku sebagai 'anak mak' . sebagai 'anak ayah'. sebagai 'anak MALAYSIA'. jauh dari segala yang aku kenal .. cuma tinggal beberapa kerat 'keluarga seIslam' aku kat sana nanti, yakni senior2 yang tersayang.. satu permusafiran yang aku sendiri belum jangka apa natijahnya. baik ataupun tidak.

sebelum tu.

segulung perghargaan dan ribuan terima kasih kepada pihak MAJLIS AMANAH RAKYAT (MARA) sebab sudi taja aku pegi ke Russia. walapun orang cakap negara komunis, tapi mungkin aku dapat belajar something kat sana nanti, yang belum tentu ada kat negara aku sendiri. insyaAllah. dengan izin Allah.

persiapan demi persiapan.

harapnya cukup la untuk bekalan aku kat sana nanti. aku akan bawak semua yang terindah. setahun mendatang.. kalau tak ada aral melintang, aku akan pulang semula ke Malaysia. mengjengah beberapa perubahan di bumi kelahiran aku ni. mungkin hanya 2 bulan. cukup kot?

'Allah rabbi. ya Khaliq. terimalah permusafiran aku yang akan datang. ke arah kebaikan di sisi agamaMu'


No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...