Saturday, January 21, 2012

aku ingin mencintaimu dengan SEDERHANA .




"aku ingin mencintaimu dengan SEDERHANA , ibarat kata yang tak sempat diucapkan awan kepada angin yang menjadikannya tiada "



terkadang , hati ini menjerit . seperti mahu dibelai-belai oleh seseorang yg bernama suami . ku ambil jalan yang serong ,  dengan harapan .. punyai pengakhiran yang sama --> syurga abadi :


HIDUPKU SEBAGAI SEORANG ISTERI YANG SOLEHAH DISAMPING SUAMI YANG SOLEH .


aku lupa , dimana letaknya nilai cinta dunia jika dibandingkan dengan nilai cinta Si Pencipta . maafkan aku Tuhan . aku terlajak . aku terlupa nikmat cinta yang selama ini Kau hulurkan kepadaku , tanpa pernah berpaling meninggalkan aku . aku lalai . aku leka . jangan tinggalkan aku ya Robb :(


"saya nak jadikan awak isteri saya yang solehah . ummi kepada anak2 saya . ketua bidadari saya di syurga sana nanti . jadi .. boleh tak awak izinkan saya jadi suami awak yang soleh . walid kepada anak2 kita dengan baik ? bantu saya ya ."


ya Allah .. aku terima lamarannya ..



p/s : ^^


2 comments:

  1. pena baca buku aku terima nikahnya ?
    content dye agak menarik..

    ReplyDelete
  2. syukran sis :)

    dah , saya ada bkunya . betul .
    menarik sgt . dah habeskan ke ? ^^

    ReplyDelete

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...