Tuesday, December 20, 2011

Nikahi saya :)

assalamualaikum .

buat dia yang selalu aku harapkan yang terbaik dari yang Maha Esa ...


"awak , saya harap Allah redha dengan perasaan ni . saya ingat lagi satu hadith tu , - haram bagi lelaki mencintai seseorang perempuan , melainkan dengan niat untuk menikahinya- saya tak nak awk dimurka Allah . jom sama2 jaga hati ni nak ? :) saya taknak syirik cinta pada Allah , awk pun sama kan ? walaupun awak belum tentu baca entri ni .. saya nak awak taw , saya sayang awak sebab 'sesuatu' tu :) boleh tak satu hari nanti awak jadi yang HALAL utk saya ? ^^ "


p/s : ' belum tentu saya jodoh awak , dan awak jodoh saya . tapi , bukan ke dengan berdoa tu saja yang dapat mengubah takdir Allah ?? '

No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...