Saturday, April 21, 2012

Shahirah Mohd Pakhari


laju je upload gmbar ni .
p/s : tak phm kenapa -.-


ok , ni pasal kau pulak . asal nama kau sama ngan aku ? mak kita penah jd best friend ke? mcm tak .  Let's start ! kelemahan dan kekuatan ?

KEKUATAN :
  • kak long . kenapa ? erk , sebab cerita 'Bini-biniku Gangster' kot . 
  • kental .
  • chocholate girl . kenapa ? sebab asal aku order strawberry yogurt je , "tak kental la wehh makan strawberry" , erk ?
  • berani cakap lepas yang benar = perasaan diluar kawalan .
  • fb tegar .
  • setia dlm percintaan . heh ? =..=
  • baik hati, bijak , slumberr .
  • ***malas nak menipu .

KELEMAHAN :
  • teddy bear , binatang berbulu , katak , 
  • wanita over act .
  • lelaki tidak gentle .
  • manusia selfish .
  • usu . means? me ! 
  • bila saya buat bising ^^
  • **sendiri pikir .

Dedicate : " aku pun tak paham asal la jodoh aku ngan kau ke St Pete tu haaa . adeh ! jadi la ~ ihik ihik , pape pun , dengan kau la aku buat jahat (tak berapa baik) , dengan kau la aku buat gila. Pape pun , kau memang best . ke ? krek krek . well ,lepas ni hari2 aku mengadap muka kau n Kina kat St Pete . boleh muntah darah aku cenggini . so , Let's survive together beby ! " Love Love u . ktinggg .

p/s : entri kedua bulan 4 .

No comments:

Post a Comment

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...