Saturday, May 28, 2011

in the name of UiTM Penang - Part 1

TAHNIAH ! ANDA BERJAYA DITAWARKAN KE UiTM PULAU PINANG, KAMPUS PERMATANG PAUH UNTUK PROGAM ASASI SAINS SELAMA 1 TAHUN .




ni la pilihan terakhir aku . mungkin ada hikmahnya yg belum lg aku taw .
apa2 pun, i'm juz wanna say . ALHAMDULILLAH .
thank you, Allah !

22/5/2011
AHAD
UiTM Pulau Pinang


sesat sebentar ! -.-





1st aku masok, aku tanamkan azam nak study sgguh2 .
tambah plak bila aku smpai je, aku tgk tempat ni cam gahhh giler~
lepas pendaftaran .

aku ditempatkan kat Kolej Kristal .
no bilik .. KB-02-10-A1
x silap aku ni la no rumah aku . huhu!



ha, ni la kolej aku . / rumah aku :))


1st masok rumah, ni la yg aku nmpak ! meja study~ aiyya ! total : 8 students


ok, nama roomates aku :
1. nadia - kota bharu, qlate
2. wanie - lenggong, perak
3. nabilah - alor star, kedah

bilik sebelah x sempat kenal, hua3 !


hai pertama aku kat sini, sempat gak la g JJ penang ngn family .
agak besar la jgk . juz 15mnutes from uitm .
tu pun pegi sebab nak beli barang .
then tepat jam 3 petang aku smpai kolej ...

SISWI !! beratur dlm 2 line ! cepat !

huh~

terkedek2 la aku g salam2 ngn family .
permulaan yg agak tidak baik. haha!
kami pun pegi la Kompleks Perdana.
kat sini la akak2 n abg2 senior / PM (pemimpin mahasiswa) kenalkan sume exco2 dorg ..

dorg sangat la teliti dalam berEXCO . haha.


 ni la gambaran kat PI (Pusat Islam) . cantek !


kat sini la ktorg siswi2 solat berjemaah :))
siswa sume kat dewan besar :D





to be continue - PART 2







1 comment:

Adam Mahfuz & Maryam Zaheera

Assalamualaikum semua,  Dah lama tak menulis. Baru sekarang duk cari balik email/password blog ni. Banyak sangat dah benda jadi 4 tahun sebe...